2013年12月31日星期二

孜然香茅腩排

話說黃面貓某日偶遇肥瘦比超理想豬腩排,
先下手為強, 買了才慢慢找食譜處理 :P

網上搜了一下, 找來 T&P 的孜然香茅排骨食譜,
一時忘了Yahoo!壽終正寢時限將至,
當下沒有把食譜存檔,
還好最後能在另一平台找來 T&P 自己的備份 :)


喜歡這個做法簡單易做不耗時, 口味上也比平常做的滷豬肉清爽一點 :)
不過家裡庫存沒有印尼甜豉油, 反而多了時限將屆的杏鮑菇,
所以黃面貓又一次自由發揮亂亂做,
而且真的非常隨心隨意, 所以食材份量也只是憑手感亂加 :P

孜然香茅腩排

材料: 豬腩排、香茅碎、黃薑粉、孜然粉、紅椒粉、薑泥、蒜泥、
        紅辣椒碎、蔥段、杏鮑菇、糖、麻油、魚露

做法:

1/ 除蔥段及杏鮑菇外, 所有材料拌合均勻,
    用保鮮膜封好冷藏最少2小時醃味

醃味中的腩排賣相已經相當誘人!

2/ 中火熱油鑊煎香腩排至兩面金黃, 加少許清水煮滾,
    轉至陶鍋加蓋中火燜煮至熟
3/ 拌入已切塊杏鮑菇燜煮入味, 開蓋大火收乾湯汁,
    拌入蔥段即成

同場加映:

魚店看到八爪魚爪, 莫名好奇心爆發, 忍不住入手後才想怎麼辦 :P
找來網上洋食譜 Chargrilled Octopus
方才發現原來八爪魚不難煮, 最麻煩是要先長時間慢火煮透,
最終調味上桌反而只是三兩分鐘間的事情...

趁著大除夕跨年大餐把冷凍中的八爪魚拿出來試做,
結果中規中矩沒有很愛但也不討厭,
反而用八爪魚湯汁煮的西班牙飯卻相當不錯 :P

寫文當下快要告別可說是多事之秋的2013年,
來年希望運氣逆轉好事連連、平安喜樂,
也趁此機會感謝各方網友一直以來的支持和鼓勵,
祝願大家2014年也是健康愉快、和氣順心! :D

8 則留言:

  1. 貓媽~2014年首次到訪也來新一年~心想事成~看來澳洲豬種不錯,US就可以說:煮起來~臭氣沖天~浸到無血水,有人教用雞粉出水...之後煲湯,新一代都話臭,唯一~燒肉~就OK

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Maggie姐! 我都祝你新年快樂! :D 唔知係咪我個人對豬臭味接受度好高呢, 定一或係澳洲豬真係唔多臭, 實在無乜點覺得豬肉有臭味喎...

      刪除
  2. 係呀~貓媽,囝囝送媽媽一個~媽咪BLOG~ http://www.maggiehomekitchen.com/
    誠意邀請來聊聊,相請不如偶遇也誠意邀請~有緣見到網路朋友來聊聊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有喺google+見過你呢個新地址啊, 都去過玩一次, 不過我太懶啦, 好少出去巡blog, 所以唔係成日傾倒計...heee :P 反而facebook同google+我比較常出沒, 特別係facebook, Maggie姐都開番個玩吓啦! :)

      刪除
    2. FACEBOOK我有開只不過來玩GAME,不太接受FC&GOOGLE多少是不想太傷神,一切隨緣/喜

      刪除
    3. FB同Google唯一好處係可以私底下傾密計囉, 我都係唔想太傷神, 所以都無其他人咁全情投入 :P

      刪除
  3. 天氣好熱要小心身體!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係熱到跳舞啊, 我家貓咪都成灘爛泥咁攤喺地 XD 你嗰邊都一樣咁熱呢, 你都要多多保重兼保水!

      刪除